Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)60-02-08,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

УВАГА! АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Пріоритетними завданнями соціальної політики на сучасному етапі є підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг для соціально вразливих верств населення, сприяння ініціативності ОТГ у розв'язанні найгостріших соціальних проблем.

Виконання цих складних завдань значною мірою покращує проведення децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування, спрямованих на формування в регіонах економічно спроможних територіальних громад. Детальніше з актуальною інформацією для ОТГ можна ознайомитися ТУТ.

УВАГА! ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ, ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

Інформацію оновлено 15.02.2018

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

З іншою актуальною інформацією для громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території АР Крим та районів ведення антитерористичної операції в інші регіони України можна ознайомитися на веб-сайті www.vpo.gov.ua

ОГОЛОШЕНО КОНКУРС З НАДАННЯ ПОСЛУГ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧАСНИКАМ АТО ТА ЧЛЕНАМ ЇХ СІМЕЙ

Картинки по запросу увага конкурс картинкаДепартамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації оголошує конкурс з надання послуг психологічної реабілітації учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей у рамках Обласної цільової соціальної програми розв’язання пріоритетних проблем з використанням механізму соціального замовлення на 2017 рік.

Конкурс проводиться з метою залучення недержавних суб’єктів до надання соціальних послуг із використанням  механізму соціального замовлення.

НОВА СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЗР СТАВИТЬ НА ПЕРШЕ МІСЦЕ ІНТЕРЕСИ ЛЮДИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Картинки по запросу кабмін картинкаКабінет Міністрів України прийняв постанову «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка передбачає удосконалення Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР); орієнтування послуг на індивідуальні потреби людей з інвалідністю та рівень задоволення цих потреб; покращення якості процесу забезпечення особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи технічними та іншими засобами реабілітації, зменшення часу відпрацювання документів усіма задіяними сторонами процесу, зокрема шляхом запровадження механізму підбору технічних та інших засобів реабілітації органами соціального захисту населення за допомогою програми електронного каталогу засобів реабілітації для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, а також покращення соціального захисту дітей з інвалідністю.

Головною метою запропонованих змін є впровадження нової системи забезпечення ТЗР, яка чітко направлена на задоволення інтересів і потреб особи з інвалідністю.

ДЕРЖАВНІ СЛУЖБОВЦІ ЗМАГАЮТЬСЯ ЗА ПЕРШІСТЬ У КОНКУРСІ

У Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації пройшов перший тур щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».

Проведення конкурсу має важливе значення для зростання професіоналізму, відкритості, інституційної спроможності державної служби, заохочує державних службовців до набуття високого рівня професійної компетентності.

УПРОДОВЖ І КВАРТАЛУ 2018 РОКУ РОЗГЛЯНУТО 630 ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Фото Департамент соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації.Основним завданням органів соціального захисту населення усіх рівнів є робота над посиленням соціальної справедливості, доступності та адресності надання соціальних послуг для кожної людини. Надзвичайну актуальність має безпосереднє спілкування з усіма потребуючими у цьому.

Окреслюючи важливість такого спілкування, слід зазначити, що цьогоріч до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації звернулися 630 осіб. На консультативному прийомі змогли отримати відповіді на питання, що турбують 451 заявник. При цьому письмово – 104 громадянина, решта – за особистим зверненням чи у форматі телефонного дзвінка.