Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

УВАГА! АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Пріоритетними завданнями соціальної політики на сучасному етапі є підвищення якості та рівня доступності соціальних послуг для соціально вразливих верств населення, сприяння ініціативності ОТГ у розв'язанні найгостріших соціальних проблем.

Виконання цих складних завдань значною мірою покращує проведення децентралізації влади та реформи місцевого самоврядування, спрямованих на формування в регіонах економічно спроможних територіальних громад. Детальніше з актуальною інформацією для ОТГ можна ознайомитися ТУТ.

УВАГА! ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ, ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

Інформацію оновлено 15.02.2018

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

З іншою актуальною інформацією для громадян, які переселяються з тимчасово окупованої території АР Крим та районів ведення антитерористичної операції в інші регіони України можна ознайомитися на веб-сайті www.vpo.gov.ua

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ

У рамках проведення  акції «16 днів проти насильства», яка розпочалася 25 листопада, у Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок, і триває до 10 грудня – Дня прав людини та Всеукраїнського тижня права, у Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації відбувся «День відкритих дверей».

У заході взяли участь студенти кафедри соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка та заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги  Валентина Валобуєва. Посадовець ознайомила  з видами правової допомоги для малозабезпечених осіб та осіб з інвалідністю.

НА СУМЩИНІ ПОВНІСТЮ ПРОФІНАНСОВАНО ПЕРШИЙ ТРАНШ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ГРУДНЯ

На рахунки отримувачів виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, в тому числі на догляд (крім державної соціальної допомоги на догляд особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 7 Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»), щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, державної допомоги дітям, які виховуються в багатодітних сім’ях, компенсації послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», у банківських установах та поштових відділеннях перераховано 103,7 млн гривень першого траншу грудня.

ПІЛЬГОВІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА КОНТРОЛІ

Про стан розрахунків за пільгові перевезення у 2019 році та Обласну програму здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування на 2016-2020 роки доповів директор Департаменту соціального захисту населення Сумської державної адміністрації Михайло Дубровський.

Посадовець наголосив, що на 2019 рік за розрахунками фінансовий ресурс, необхідний для реалізації програми складає,  7,4 млн. гривень (у тому числі 300 тис. гривень обласного бюджету), у тому числі: