Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ВИЗНАЧИЛИ ОРГАНІЗАЦІЮ, ЯКА НАДАВАТИМЕ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

Цьогоріч, у березні Департаментом соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації оголошувався конкурс з надання соціальних послуг із запобігання торгівлі людьми, захисту та допомоги постраждалим особам на 2019 рік.

Вказаний конкурс проводився в рамках Обласної цільової соціальної програми розв’язання пріоритетних проблем з використання механізму соціального замовлення на 2019 рік.

Для участі надійшла пропозиція від Громадської організації «Професійна ліга соціальних працівників Сумщини». Після вивчення конкурсної пропозиції, комісією прийнято рішення укласти договір із вказаною організацією.

Слід зазначити, що вказана громадська організація, за підтримки МОМ, вже 7 років поспіль опікується питаннями протидії торгівлі людьми, підвищення рівня компетентності громадян з цього питання та допомоги постраждалим.

У рамках зазначеної програми, ГО «Професійна ліга соціальних працівників Сумщини» проводитиме інформування жителів територіальних громад регіону, які постраждали від торгівлі людьми або належать до груп ризику в частині безперешкодного доступу до допомоги, захисту та послуг із попередження рабству. Також нею буде організовуватися підвищення рівня професійної компетенції фахівців соціальної сфери, які взаємодіють у напрямку протидії торгівлі людьми.

Для реалізації поставлених завдань з обласного бюджету виділяються кошти в сумі 80 тис. гривень.

Слід підкреслити, що в Сумській області статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми встановлено 32 громадянам України, з них 8 – цьогоріч. Із зазначеної кількості, більшість потерпали від трудової експлуатації (28 осіб).