Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

НА СУМЩИНІ ТРИВАЄ ОЗДОРОВЛЕННЯ У ДИТЯЧИХ ЦЕНТРАХ «АРТЕК» ТА «МОЛОДА ГВАРДІЯ»

Про це у ході виступу на апаратній нараді при тимчасово виконуючому обов`язки голови Сумської обласної державної адміністрації Вадиму Акпєрову доповів директор Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації Михайло Дубровський.

  Посадовець зазначив,  що на сьогодні підбір та направлення дітей до закладів оздоровлення та відпочинку здійснюють 22 місцеві управління соціального захисту населення та 3 відділи у справах молоді та спорту.

За оперативними даними на оздоровлення дітей Сумської області виділено квоти на забезпечення путівками до вищевказаних дитячих центрів у кількості 556 одиниць, із них 272 – до табору «Молода гвардія» та 284 – в «Артек». За плановими показниками 2019 року 399 дітей будуть забезпечені безкоштовними путівками, 63 дитини – путівками з оплатою 20% та 30% вартості та 31 дитина – за 50% вартості.

На сьогодні здійснено підбір та скеровано 167 дітей Сумської області на 4 тематичні зміни в зазначені дитячі центри, з них 87 дітей – в ДПУ «УДЦ «Молода гвардія» та 80 дітей – в ДП «МДЦ «Артек».

Спеціалістами на місцях ведеться інформаційно-роз’яснювальна робота серед батьків (осіб, які їх замінюють) з питань планового оздоровлення та відпочинку дітей протягом 2019 року та завчасного бронювання квитків і перевезення дітей пільгових категорій залізничним транспортом до місць оздоровлення, відпочинку та у зворотному напряму.

Питання оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія» знаходиться на постійному контролі Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.