Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ЗАБОРГОВАНІСТЬ ІЗ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ В ОБЛАСТІ СКОРОТИЛАСЬ

За 2013 рік підприємства Сумщини скоротили борг перед працівниками на 10,6 млн. гривень.

 «Влада – на захисті інтересів жителів Сумщини. Заробітна плата має стабільно виплачуватися, а борг – поетапно скорочуватися відповідно до розроблених графіків», – зазначила заступник голови облдержадміністрації Тамара Іщенко під час наради з питань погашення заборгованості із заробітної плати.

За підсумками грудня 2013 року, в області спостерігається позитивна динаміка: у регіоні відсутня заборгованість перед працівниками бюджетної сфери, зменшилася кількість територіально-адміністративних одиниць, які мають борги, з 16 до 11.

Заступник директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Олена Заяц зазначила, що за грудень 2013 року сума боргу перед працівниками підприємств області зменшилась на 3,3 млн. гривень. Повністю виплатили людям зароблені кошти на економічно-активних ТОВ «Спеціалізоване конструктивне бюро газоперекачувальних агрегатів «Сатурн-газові турбіни», КП «Шляхрембуд», ДП «Шосткинський науково-дослідний інститут хімпродуктів», Комунальне підприємство ТРК «Акцент», Філія «Буринський райавтодор», Державне підприємство «Попівський експериментальний завод», Філія «Охтирський  райавтодор», ДП «Дослідне господарство Іскра», Філія «Роменський райавтодор» та на заводі-банкруті Філія «Механічний завод» Державного авіаційного виробничого підприємства.

Пріоритетними залишаються питання виведення підприємств-боржників із кризового стану, забезпечення їх стабільної роботи та недопущення нарощування заборгованості перед працівниками у майбутньому.