Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПРОВЕДЕНО НАРАДУ З БУХГАЛТЕРАМИ СТАЦІОНАРНИХ УСТАНОВ ОБЛАСТІ

Сьогодні при Департаменті соціального захисту населення відбувся семінар-нарада з бухгалтерами стаціонарних установ.

Учасники заходу  обговорили питання дотримання нормативних актів, що регулюють ведення бухгалтерського обліку.

«Головним документом, який визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні є Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV               від 16 липня 1999 року», – зазначила начальник відділу бухгалтерського обліку з питань державної експертизи з умов праці Департаменту Ольга Ситник.

Першочерговим заходом при організації бухгалтерського обліку є проведення інвентаризації активів і зобов’язань, під час якої перевіряються та достовірно підтверджуються дані обліку та фінансової звітності.

По завершенню семінару головний бухгалтер Департаменту  наголосила на дотриманні виконавської дисципліни при здачі бухгалтерської звітності.