Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПРАЦЮЄМО ДЛЯ СВОЇХ СПОЖИВАЧІВ

Основним завданням органів соціального захисту населення усіх рівнів є робота над посиленням соціальної справедливості, доступності та адресності надання соціальних послуг для кожної людини. Надзвичайну актуальність має безпосереднє спілкування з усіма потребуючими у цьому.

Окреслюючи важливість такого спілкування, слід зазначити, що цьогоріч до Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації звернулися 1104 особи. На консультативному прийомі змогли отримати відповіді на питання, що турбують 670 заявників. При цьому письмово – 270 громадян, решта – за особистим зверненням чи у форматі телефонного дзвінка.

Найбільше питань, які порушують запитувачі у зверненнях, стосуються  соціального захисту вільно переміщених осіб та підтримки сімей загиблих військовослужбовців в зоні АТО (64 звернення), отримання матеріальної допомоги (63), допомоги в оформленні субсидії на житлово-комунальні послуги (59), з питань визначення соціального статусу та надання різних видів пільг (31), а також пенсійного забезпечення (28).

Мешканці області можуть звертатися до фахівців Департаменту з будь-яких питань у робочий день з 8.00 до 17.15 години, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00 години, у суботу – з 9.00 до 14.00 години за допомогою телефону «гарячої лінії» за номером (0542) 60 02 08. Окрім того, з питань надання субсидії на житлово-комунальні послуги можна отримати відповідь, зателефонувавши за номером багатоканальної «гарячої лінії» (0542) 77 99 55.

Шановні! Звертайтеся, ми почуємо кожного.