Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)60-02-08,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ВЗАЄМОДІЇ СУБ'ЄКТІВ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬ ЗАХОДИ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ

Набула чинності постанова Кабміну від 22 серпня 2018 р. № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі». 

Документом передбачено запровадження дієвого механізму виявлення фактів вчинення насильства та реагування на них місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, органами Національної поліції, закладами освіти та охорони здоров’я, службами для постраждалих осіб. Також буде здійснюватися інформаційний обмін між суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії насильству, та моніторинг реалізації таких заходів.

У РАМКАХ ОБЛАСНОЇ ПРОГРАМИ ЗАЙНЯТОСТІ СТВОРЮЮТЬСЯ НОВІ РОБОЧІ МІСЦЯ

На данном изображении может находиться: 1 человек, сидит и в помещенииПро це зазначила начальник відділу соціально-трудових відносин, зайнятості населення та політики оплати праці Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Оксана Левченко під час засідання постійної комісії Сумської обласної ради з питань розвитку сільських територій, соціального захисту населення, переміщених осіб, учасників АТО та членів їх сімей, охорони здоров’я, материнства та дитинства.

Під час свого виступу вона акцентувала увагу на виконанні напрямів та заходів Програми зайнятості населення Сумської області на 2018-2020 роки у першому півріччі цього року. 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧАСНИКІВ АТО

Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників АТО поінформувала заступник директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Людмила Мусіяка під час засідання постійної комісії Сумської обласної ради з питань розвитку сільських територій, соціального захисту населення, переміщених осіб, учасників АТО та членів їх сімей, охорони здоров’я, материнства та дитинства.

Перш за все вона зазначила, що в органах соціального захисту населення області обліковується 10750 учасників бойових дій за участь в АТО, 8 учасників війни та 260 осіб, які мають статус члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни. Зазначені особи отримують пільги, передбачені Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

На данном изображении может находиться: 3 человека, люди ÑÐ¸Ð´ÑÑ‚Відбулось засідання комісії з питання направлення дітей з інвалідністю на реабілітацію за бюджетною програмою 2507100 «Реабілітація дітей з інвалідністю».

За результатами розгляду документів вирішено укласти договори зі спеціалізованими закладами на проведення реабілітаційних заходів в межах виділених державних коштів.

ПАМ’ЯТКА ЩОДО ОТРИМАННЯ "ПАКУНКА МАЛЮКА"

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 червня 2018 року № 512 (зі змінами), починаючи з 1 вересня 2018 року при народжені дитини здійснюється надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка», але не пізніше ніж через 30 днів з дня народження дитини.

Відповідно до затвердженого Порядку право на отримання «пакунка малюка» мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України і народили живонароджену дитину.

КОНОТОПСЬКІ «ТРАМВАЙНИКИ» ОТРИМУЮТЬ ЗАРОБЛЕНЕ

Картинки по запросу кп конотопське трамвайне управлінняЗавдяки оперативній роботі депутатів Конотопської міської ради вжито ряд відповідних заходів для забезпечення стабільної роботи КП «Конотопське трамвайне управління».

На черговій сесії 28 серпня 2018 року затверджено Програму розвитку та забезпечення діяльності комунального підприємства на 2018-2020 роки і вирішено питання про надання підприємству фінансової підтримки з бюджету на суму 2950,4 тис. гривень.