Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ДО ВІДОМА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ЯК ЗМІНИТИ ВИБОРЧУ АДРЕСУ НА МІСЦЕВИХ ВИБОРАХ – 2020

Виборчий кодекс України закріпив можливість зміни виборчої адреси без зміни місця реєстрації – це дозволяє значній частині виборців проголосувати за місцем фактичного проживання.
Виборчою адресою особи є адреса, за якою зареєстровано її місце проживання. Водночас Виборчий кодекс закріпив можливість «прив'язати» виборчу адресу виборця не лише до місця зареєстрованого проживання, а й до фактичного місця проживання.
Так, раніше виборчу адресу можна було змінити, лише змінивши місце реєстрації, що позбавляло значну кількість виборців можливості проголосувати на виборах. Тепер кожен виборець незалежно від того, де зареєстроване його місце проживання, може закріпити своє фактичне місце проживання як виборчу адресу та проголосувати на виборах у відповідній місцевості. Особливої актуальності набуває це право напередодні місцевих виборів, що відбудуться 25 жовтня 2020 року. Адже лише ті виборці, що належать до певної територіальної громади, можуть голосувати на місцевих виборах.
Куди звертатись, щоб змінити виборчу адресу?
Виборцю потрібно звернутись до відділу ведення державного реєстру виборців за місцем, де виборець фактично проживає. Детальну інформацію про місцезнаходження потрібного відділу та його контакти можна знайти на сайті Державного реєстру виборців, де в розділі «Органи реєстру» слід зайти у вкладку «Відділи ведення реєстру» – саме там міститься інформація про всі відділи у кожній із областей України.
Які документи потрібно подавати можна докладніше ознайомитися за посиланням::http://www.soc-zahyst.sm.gov.ua/index.php/uk/home

УРЯДОМ УКРАЇНИ УРЕГУЛЬОВАНО ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З ДІЯЛЬНІСТЮ БУДИНКІВ-ІНТЕРНАТІВ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

На сьогодні в Україні діє 93 будинки-інтернати для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, у яких проживає понад 12 тис осіб (без урахування тимчасово окупованих територій АР Крим, м. Севастополя, Донецької та Луганської областей).

У Сумській області 4 будинки-інтернати для громадян похилого віку, 5 психоневрологічних інтернатів для осіб з інвалідністю, 2 дитячі інтернати та Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці.

Урядом України урегульовано питання, пов’язані з діяльністю будинків-інтернатів для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю. А саме, прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового положення про будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю» з метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які проживають у будинках-інтернатах. У Типовому положенні одним з пріоритетних напрямків визначено проведення комплексу реабілітаційних заходів та реалізації прав підопічних відповідно до законодавства, у тому числі Закону України «Про психіатричну допомогу», спрощено механізм подання документів для влаштування до інтернату через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення за місцем проживання та процедуру відрахування підопічних, урегламентовано організацію поховання підопічних.

    Докладніше за посиланнями: https://www.msp.gov.ua/news/19013.html, http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP200772.html

 

РЕАЛІЗАЦІЯ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ З МОНЕТИЗАЦІЇ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»

Відбулась робоча зустріч з керівництвом Сумської філії АТ КБ Приватбанк з питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка».

Опрацьовано напрямки співпраці органів соціального захисту населення та відділень АТ КБ Приватбанк, розташованих на території області.

Банківською установою виготовлені пластикові картки для подальшої їх персоналізації та видачі заявникам.

Наразі, в області наявні ще біля 600 «бебі-боксів» для видачі мамам новонароджених.

ПОСТРАЖДАЛІ УЧАСНИКИ АТО, ЯКІ ОТРИМАЛИ УШКОДЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ЗАХИСТУ БАТЬКІВЩИНИ ОТРИМАЮТЬ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Обласною комплексною програмою соціального захисту населення на 2017-2021 роки, затвердженою рішенням десятої сесії Сумської обласної ради
від 22.12.2016 передбачено надання одноразової матеріальної допомоги особам, які отримали травму, поранення, контузію, каліцтво або захворювання при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) та сім’ям загиблих (тих, що пропали безвісти), померлих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) а також матеріальної допомоги сім’ям загиблих (тих, що пропали без вісті), померлих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції на поліпшення житлово-побутових умов проживання. Допомога надається за рахунок коштів обласного бюджету постраждалим - у розмірі 25 тис. гривень; сім’ям загиблих (тих, що пропали безвісти), померлих - у розмірі 100 тис. гривень та на поліпшення житлово-побутових умов проживання – 34 тис. гривень. У 2020 році на зазначені цілі заплановано 4,9 млн гривень.

На засіданні комісії, яка відбулась 03.09.2020 розглянуто 6 заяв від постраждалих при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил). Прийнято рішення щодо надання одноразової матеріальної допомоги 5 заявникам, одну справу залишено на доопрацювання.

Всього  з початку цього року надано одноразову матеріальну допомогу 5 сім’ям загиблих (померлих) учасників АТО та 64 постраждалим учасникам АТО/ООС на загальну суму 2,1 млн гривень.  Крім того, 5 сімей загиблих (померлих) учасників АТО отримали матеріальну допомогу на поліпшення житлово-побутових умов проживання на загальну суму 170 тис. гривень.

 

 

 

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ОБЛІКУ МАЙНОВИХ ОБ’ЄКТІВ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ДІТЕЙ

На виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 580 «Деякі питання ведення державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей», з метою забезпечення доступності та відкритості інформації про дитячі заклади оздоровлення та відпочинку і послуги, що надаються такими закладами відбулось  чергове засідання комісії з питань обліку майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей під головуванням Сергія Баннікова, заступника голови Сумської обласної державної адміністрації.

У засіданні взяли участь представники Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації Михайло Дубровський, директор Департаменту та Світлана Мартиненко, головний спеціаліст відділу з питань управління фінансовими ресурсами та організації санаторно-курортного лікування Департаменту.

Михайло Дубровський поінформував присутніх учасників наради про наповнення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 580.

НА СУМЩИНІ НАРАХОВАНО СУБСИДІЇ ТА ПІЛЬГИ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА СЕРПЕНЬ

Органами соціального захисту населення області нараховано за серпень субсидій на житлово-комунальні послуги 61,9 тис. домогосподарств на 16,8 млн гривень, пільг - 15 тис. осіб на 4,2 млн гривень, субсидії та пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу нараховані 501 особі на суму 1.2 млн гривень.

         Кошти надійшли 01.09.2020 на рахунки управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій та міських рад.