Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)60-02-08,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ЗНОВУ ПРО СУБСИДІЇ

 Під головуванням заступника директора Департаменту – начальника управління соціальних гарантій, пільг та компенсацій Людмили Мусіяки проведено засідання у форматі «аудіоселектору» з питань призначення, перерахунку та проведення заходів щодо монетизації субсидії; використання коштів на придбання санаторно-курортних путівок для учасників антитерористичної операції, забезпечення санаторно-курортним лікуванням та відпочинком громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи інше.

До засідання долучилися керівники Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, управлінь (праці) соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад.

ЗАХИСТ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ СЕРЕД ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ

Відбулась нарада в режимі відеоконференцзв'язку  з керівниками міст і районів, головами об’єднаних територіальних громад щодо відповідальності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за життя та здоров’я дитини.

«Сьогодні одним із пріоритетних напрямків державної політики України є захист прав та законних інтересів дітей, а особливо дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Тому відповідальність органів влади на місцях за життя і здоров’я дитини має бути спільною, а взаємодія секторальною», – зазначила заступник голови Сумської облдержадміністрації Ірина Купрейчик.

У ФОРМАТІ «КРУГЛОГО СТОЛУ» ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ОТГ В ЧАСТИНІ НАДАННЯ НАСЕЛЕННЮ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ

У приміщенні Березівської сільської ради відбулося засідання у форматі «круглого столу» з питань реалізації положень наказу Мінсоцполітики від 21.06.2017 № 1030 «Про деякі питання діяльності об’єднаної територіальної громади щодо виконання послуг із соціальної підтримки населенню» під головуванням заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Ірини Купрейчик.

Участь у засіданні взяли керівники структурних підрозділів органів соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації та Глухівської райдержадміністрації, представники органів Пенсійного фонду України в Сумській області, Фонду соціального страхування України в області, служб у справах дітей, служби зайнятості, центрів соціальних служб для сім’ї та молоді, представники виконкому та старостат Березівської сільської ради.

ВИПЛАЧЕНО ПЕРШИЙ ТРАНШ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ СЕРПНЯ

Картинки по запросу соціальні допомоги картинкаНа Сумщині повністю профінансовано перший транш серпневих державних соціальних допомог.

На рахунки отримувачів державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, дітям-інвалідам, інвалідам з дитинства та тимчасової державної допомоги дітям у банківських установах та поштових відділеннях перераховано 100,9 млн. гривень першого траншу серпня.

НА СУМЩИНІ ВІДБУВСЯ ФОРУМ ДЛЯ ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ

У конгрес-центрі СумДУ відбувся форум для ВПО та громади Сумщини у форматі «Відкритого простору» (Ореn space).

Організовано його ГО «Ліга соціальних працівників Сумщини» спільно з Департаментом соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації. Форум проведено в рамках проекту «Сприяння розвитку малого і середнього бізнесу серед ВПО та приймаючих громад Сумської області», що фінансується Фондом сприяння демократії Посольства США в Україні.

17 ЧОРНОБИЛЬЦЯМ ВИДАДУТЬ ПОСВІДЧЕННЯ

Картинки по запросу чаес картинкаНа сьогодні в області проживає 13997 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

На черговому засіданні комісії з розгляду документів для видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи розглянуто 19 особових справ щодо видачі посвідчень громадянам, постраждалим унаслідок аварії на ЧАЕС. Із загальної кількості заявників 10  подали документи на видачу посвідчень уперше, 3 – на видачу посвідчень категорії 1А та вкладок до нього, 1 на видачу вкладки до посвідчення категорії 1А, 5 – на видачу дублікатів посвідчень.