Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ

Під головуванням тимчасово виконуючого обов`язки голови Сумської облдержадміністрації Ірини Купрейчик відбулось засідання комісії з питань гуманітарної допомоги при Сумській обласній державній адміністрації.

На засіданні комісії розглядалося питання розподілу та використання гуманітарної допомоги громадською організацією «ДАР» з міста Ромни.

В ЕФІРІ ОБЛАСНОГО РАДІО ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ ПРОХОДЖЕННЯ ЛІТНЬОГО ПЕРІОДУ ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ НА МАЙБУТНІЙ ОПАЛЮВАЛЬНИЙ СЕЗОН

Під час передачі «По суті» з Григорієм Ревою  Українського радіо-Суми тимчасово виконуючий обов`язки директора Департаменту соціального захисту населення Сумської облдержадміністрації Людмила Мусіяка відповіла на  питання слухачів щодо житлової субсидії.

Упродовж прямого ефіру в студії обговорили низку актуальних питань щодо надання житлових субсидій, а саме виплати субсидії у готівковій формі, перерахунку цього виду державної допомоги при підвищенні вартості послуг, переоформлення документів необхідних для призначення субсидії у новому опалювальному сезоні, про внесення змін до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій, про перепризначення субсидії для деяких громадян, а саме для кого і як здійснюватиметься таке перепризначення.

«Якщо залишилися кошти від сплати житлово-комунальних послуг, які обліковуються засобами обліку, за рахунок економного споживання, то людина може використовувати ці кошти на власний розсуд» - повідомила Людмила Мусіяка.

ЗАТВЕРДЖЕНО НОВИЙ ПОРЯДОК НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В ІНТЕРНАТНИХ УСТАНОВАХ

Кабінетом Міністрів України  26 червня 2019 року прийнято постанову № 576, якою затверджено Порядок надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади  (далі – Порядок).

Прийнятий Порядок визначає механізм надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади, у тому числі з догляду та чіткі строки розгляду заяв про надання соціальних послуг, прийняття рішення щодо надання чи відмови в наданні соціальних послуг особам з інвалідністю, особам похилого віку.

Порядком урегульовано питання електронного обміну інформацією про доходи осіб, які потребують надання соціальних послуг.

 

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УЧАСНИКІВ АТО ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ ОБГОВОРИЛИ НА ЗАСІДАННІ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ

У Сумській обласній державній адміністрації відбулося чергове засідання Координаційної ради з надання допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей  у Сумській області.

У ході зібрання члени Координаційної ради обговорили питання виконання протокольного доручення Координаційної ради від 30.01.2019 щодо виготовлення технічної документації на земельні ділянки сільськогосподарського призначення, внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та призначення щорічної матеріальної допомоги сім`ям загиблих учасників АТО для вирішення соціально-побутових питань.

УЧАСНИКИ АТО ТА ЧЛЕНИ ЇХ СІМЕЙ ОТРИМАЮТЬ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

У Департаменті соціального захисту населення проведено чергове засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги особам, які отримали травму, контузію, каліцтво або захворювання при виконанні службового обов`язку під час АТО.

Цього разу на розгляд комісії надійшло 1 заява від сім’ї загиблого (померлого) при виконанні службового обов’язку під час антитерористичної операції  та 8 від учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил). Рішенням комісії надано матеріальну допомогу 8 заявникам на загальну суму 275 тис. гривень та 34 тис. гривень сім’ї загиблого (померлого) на поліпшення житлово-побутових умов проживання.