Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ЛЮДИ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ

З метою реалізації державної політики у сфері соціального захисту осіб з інвалідністюу Сумській обласні державній адміністрації відбулося засідання обласної координаційної ради з вирішення питань осіб з інвалідністю.

У вступному слові начальник відділу соціальних послуг та соціального захисту осіб з інвалідністю Департаменту Тетяна Марченко поінформувала присутніх про стан надання реабілітаційних послуг дітям та особам з інвалідністю в частині виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 309 «Про затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу». Крім того, вона повідомила присутніх про заплановані обласні заходи з нагоди відзначення Міжнародного дня людей з інвалідністю.

НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ – ПИТАННЯ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ

У Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації проведено селекторну нараду для керівників та фахівців структурних підрозділів соціального захисту населення районних державних адміністрацій, міських рад.

Під час засідання обговорили питання оздоровлення дітей, пільгових категорій громадян, підготовки відповідної звітності та використання  коштів на санаторно - курортне лікування та окреслили перспективи роботи на 2020 рік.

В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПІДПИСАНО РЕЗОЛЮЦІЮ «ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ПРАЦІ – ЗАПОРУКА ГІДНОГО ЖИТТЯ»

Одним з ключових напрямків роботи в області є легалізація трудових відносин і заробітної плати, ліквідація прихованої зайнятості.

Офіційне працевлаштування є, в першу чергу, гарантією соціального захисту найманих працівників, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Його мета – досягнення позитивного результату: для роботодавця – позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків, для працівників – основа стабільного майбутнього.

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ

У Сумській обласній адміністрації відбулося засідання  Координаційної ради з питань сімейної гендерної політики та протидії торгівлі людьми.

Під час заходу  члени Координаційної ради обговорили питання роботи мобільної групи з реагування на факти вчинення домашнього насильства на території обласного центру. За інформацією Ярослава Тарасенка, інспектора управління превентивної діяльності головного управління Національної поліції в Сумській області, з початку роботи зазначеної групи здійснено 377 виїздів за повідомлення про факти домашнього насильства, з них підтвердилося 319 фактів, не підтвердилося – 58. Упродовж січня-жовтня поточного року органами Національної поліції із запобігання та протидії домашньому насильству зареєстровано 4689 заяв про факти вчинення домашнього насильства, з них: 4515 повідомлень надійшло від дорослих осіб, у тому числі від жінок – 4196,  від чоловіків – 145; від дітей – 174.

УЧАСНИКАМ АТО СУМЩИНИ ВИПЛАТЯТЬ МАТЕРІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Таке рішення прийнято відповідною комісією на черговому засіданні у Департаменті.

Цього разу на розгляд надійшло 2 заяви від постраждалих учасників АТО. За результатами засідання прийнято рішення надати одноразову матеріальну допомогу всім заявникам на загальну суму  50 тис. гривень.