Департамент з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції
пров. Сурогінський, 2, м. Суми, 40000
тел. (0542)77-96-77,
E-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Гарячі лінії

Інформацію оновлено 28.06.2023

       
Постраждалі від сексуального насильства під час війни та домашнього насильства можуть отримати безоплатну правову допомогу від держави

Зведений перелік типових питань, що надходять від громадян з тимчасово окупованих територій України та внутрішньо переміщених осіб, а також відповіді на них (підготовлено на основі узагальнених даних від міністерств)

        Одним із важливих пріоритетів у роботі Уряду є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє урядова телефонна «гаряча лінія» 1545 - телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.
        Звернутися на урядову «гарячу лінію» може кожний громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності.
       Усі заяви, які надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді.
        Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади.
        Урядова «гаряча лінія» працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 21:00 години, в суботу з 8:00 до 19:00 години. Неділя та святкові дні — вихідні.
        Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.
        Зателефонувавши на урядову «гарячу лінію» 1545, потрібно повідомити своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Урядовий контактний центр постійно контролює хід та терміни розгляду звернень, за необхідності - здійснює зворотний зв'язок з громадянами.
        Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують додаткового вивчення - протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об'єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику, не може перевищувати ЗО днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 1545 та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем Центру.
        Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має можливість повторно зателефонувати на урядову «гарячу лінію», повідомити номер свого звернення та зареєструвати повторне звернення, яке буде розглянуте в установленому порядку.
        Фахівці Урядового контактного центру завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на урядову «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми були почуті в органах виконавчої влади. Неважливо чи то буде скарга, чи подяка урядова «гаряча лінія» завжди на зв'язку з громадянами України.

 

Державна установа
„Сумський обласний контактний центр”

 
Розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 30.03.2012р. №114-ОД створено державну установу „Сумський обласний контактний центр”, де відкрито безкоштовну „гарячу телефонну” лінію для жителів Сумської області.

Номера телефонів, за якими буде здійснюватися прийом звернень громадян:

(0542) 66-33-77 -  для жителів м. Суми та Сумського району;
0-800-301-501  -   для жителів Сумської області.

Час роботи:
з 8.00 години до 18.00 години
з понеділка по п’ятниця

Про роботу телефонної "гарячої лінії" Департаменту соціального захисту населення 

Гаряча лінія житлових субсидій та соціальних допомог

 

Національна гаряча лінія для дітей та молоді Lа Strada презентує соціальний проєкт «Поговори зі мною»

Національна гаряча лінія для дітей та молоді

Психотерапевтична підтримка для постраждалих від насильства, в тому числі сексуального насильства, пов’язаного з війною, в Сумській області

Гаряча лінія психологічної підтримки сімей, які постраждали під час війни