Департамент з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції
пров. Сурогінський, 2, м. Суми, 40000
тел. (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

Доступ до публічної інформації

Інформацію оновлено 21.07.2023

 
 
Запити можуть подаватися на вибір запитувача:
 
усно (безпосередньо у відділі організаційної роботи, звернень громадян та контролю,  каб. № 7)
телефоном/факсом за № 77-92-14
електронною поштою за спеціальною адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
письмово за адресою: 40000, пров. 9 Травня, 2 , м. Суми
Форми запитів на інформацію можна отримати у відділі організаційної роботи, звернень громадян та контролю,  
каб. № 7
У кабінеті № 7 визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами чи їх копіями.
Відповідальна особа за забезпечення доступу до публічної інформації в Депаратменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації - головний спеціаліст відділу організаційної роботи, звернень громадян та контролю Новаченко Наталія Олександрівна, тел. 77-92-14.
 
Порядок зі складання та подання запитів на публічну інформацію в Департаменті соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації
 
 
Згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Термінове опрацювання запиту можливе тоді, коли запитувач публічної інформації подає обґрунтоване клопотання про це.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших  надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, керівник Департаменту може продовжити строк розгляду до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що повідомити запитувача в письмовій формі у термін не пізніше 5 днів з дня отримання запиту.
Запитувач у разі порушення його прав та інтересів при розгляді запитів на публічну інформацію має право відповідно до статті 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації" оскаржити рішення, дії чи бездіяльність Департаменту, зокрема відмову в задоволенні запиту, відстрочку задоволення запиту, ненадання відповіді чи несвоєчасне надання інформації за запитом, надання недостовірної або неповної інформації, невиконання обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до ст. 15 цього закону. При цьому він звертається до керівника Департаменту, голови обласної державної адміністрації або до суду. Судове оскарження здійснюється у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.