Департамент соціального захисту населення
пров. 9 травня, 2, м. Суми, 40000
тел. / факс (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dsznsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ

«Упродовж I кварталу 2016 року здійснено більше 15 тис. обстежень матеріально-побутових умов проживання сімей, тобто більше 18 відсотків від загальної кількості сімей, що звернулися за призначенням державних допомог та житлових субсидій», - зазначила Валентина Соболєва, начальник відділу соціальних гарантій Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації під час засідання колегії.

Обстеження матеріально-побутових умов проживання родин здійснюється  державними соціальними інспекторами з метою обґрунтування призначення соціальної допомоги та субсидії.

Перевірки умов проживання здійснюються у випадках, коли соціальна допомога може бути призначена як виняток, у разі необхідності визначення поважних чи незалежних причин подання сім’єю відомостей про відсутність доходів або їх низький рівень, перевірки майнового стану сімей одержувачів допомоги.

Наразі в системі соціального захисту населення області працює 39 головних державних та державних соціальних інспекторів.  

Перевірками достовірності інформації про доходи та майновий стан шляхом запитів до відповідних організацій охоплено більш ніж 52 тис. заявників за призначенням допомоги і субсидій.

Проведено 4,6 тис. перевірок з відвідуванням місця роботи одержувачів соціальної допомоги. Шляхом запиту перевірено 48 тис. наданої інформації. У ході перевірок виявлені помилки у 236 справах, за якими призначено соціальні допомоги, що спричинило переплати на загальну суму 434,4 тис. гривень та недоплати на загальну суму 2,8 тис. гривень.

Надання підприємствами, установами, організаціями різних форм власності недостовірної інформації про доходи призводить до зайвого нарахування та виплати бюджетних коштів. За результатами перевірок у 112 підприємствах, виявлено переплати, недоплати на загальну суму 19,62 тис. гривень.

За результатами роботи головних державних та державних соціальних інспекторів до бюджету повернуто 269,6 тис. гривень, із них за минулі роки – 118,7 тис. гривень.