Департамент з питань соціальної політики, ветеранів та реінтеграції
пров. Сурогінський, 2, м. Суми, 40000
тел. (0542)77-96-77,
E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційна сторінка Facebook: https://www.facebook.com/dspvrsumyoda

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.30 до 17.30;
п’ятниця – з 8.30 до 16.15; обідня перерва – з 12.15 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

КОМАНДА СУМСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ ВЕТЕРАНІВ, ВЕТЕРАНОК, ЇХНІ СІМ’Ї, РОДИНИ ЗАГИБЛИХ ГЕРОЇВ

Для активної участі у процесі розбудови та відбудови країни після перемоги, адаптації ветеранів до цивільного життя на базі Сумського національного аграрного університету створено Бізнес школу.

Метою Бізнес-школи є підготовка лідерів вітчизняного бізнесу з цілісним баченням та розумінням бізнесу, синергією між кращим світовим досвідом і глибоким знанням сучасної практики ведення бізнесу. Важливим аспектом є те, що Бізнес-школа матиме можливості використання інклюзивного підходу до навчання. Освіта та знання є доступними для всіх.

У  СНАУ забезпечено безбар’єрний доступ до будівель приміщень закладу освіти, пологий вхід/пандус; дверні проходи, що забезпечують можливість проїзду візком; можливість безперешкодного пересування між поверхами для людей з обмеженими можливостями. В наявності всі необхідні зручності для людей з обмеженими фізичними можливостями, щоб такі люди почували себе комфортно під час навчального процесу. Це і пандуси для інвалідних колясок, доступність навчальних лабораторій, вертикальний підйомник для інвалідів; наявні санітарні кімнати, облаштовані спеціальним санітарно-технічним обладнанням; кімнати відпочинку та ресурсні кімнати.

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ ВЕТЕРАНОК І ВЕТЕРАНІВ

Ветерани та ветеранки, чинні військовослужбовці та військовослужбовиці, Український ветеранський фонд запрошує вас  взяти участь в онлайн-опитуванні про ваші актуальні потреби та бачення можливостей для кар’єрного і професійного зростання.

 Ми хочемо дізнатися:

ПРОВЕДЕНА КОНСУЛЬТАТИВНА НАРАДА З УСТАНОВАМИ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ОБЛАСТІ

Департаментом організована та проведена селекторної наради (у режимі онлайн) з відповідальними особами установ соціальної сфери області на тему «Про запровадження нової звітності про функціонування закладів та установ соціальної сфери. Захід організований з метою надання роз’яснень щодо заповнення нової звітності про функціонування закладів та установ соціальної сфери, що затверджена наказом Мінсоцполітики від 14.12.2023 № 487-Н. В ході зустріч детально опрацьовані підходи та механізми формування звітності, надані відповіді на питання, що виникають при заповненні форми.

ВЗЯТА УЧАСТЬ В КРУГЛОМУ СТОЛІ З ПИТАННЯ ПОСИЛЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ЖІНОК

На запрошення громадської організації «Інноваційні соціальні рішення» директор Департаменту Людмила МУСІЯКА взяла участь в круглому  столі на тему «Посилення прав, можливостей та економічної спроможності жінок на місцевому рівні задля відбудови України».

Захід проведений в межах проекту «Діємо задля жінок та їхніх можливостей», який впроваджується UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Проект спрямований на підвищення спроможності місцевих громад у наданні та підтримці чинних сервісів та послуг, спрямованих на сприяння у працевлаштуванню вразливих категорій жінок, з метою задоволення специфічних потреб, спричинених повномасштабним вторгненням.

ПІДВЕЛИ ПІДСУМКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АКЦІЇ «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»

Сьогодні, за сприянням Департаменту, відбулось засідання обласної координаційної ради з питань сімейної, ґендерної політики та протидії торгівлі людьми.

Члени ради підбили підсумки проведення в області  Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», яка проходила з 25 листопада по 10 грудня. У рамках акції  проведено низку тематичних заходів.

Підсумували  проведення  інформаційно-просвітницької  кампанії з порушеного питання, серед яких створення медіа матеріалів, зокрема:

ПОСЛУГА З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ: ЩО? ДЕ? КОЛИ?

Пілотний проєкт Міністерства соціальної політики України з формування життєстійкості набирає обертів: наразі триває процес залучення громад, а паралельно з цим проходить конкурс серед надавачів. Тож, зібравши докупи найчастіші запитання, що лунають як з боку представників територіальних громад, так і від потенційних надавачів, відповідаємо.

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ПРО НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПОСЛУГИ ДЛЯ ГРОМАД

Міністерство соціальної політики України запрошує територіальні громади з усієї України долучитися до нового проєкту і запустити для своїх мешканців послугу з формування життєстійкості.

Відтепер кожна територіальна громада України має змогу запровадити у себе нову послугу, фінансовану державою, яка вкрай необхідна українцям в умовах війни. Щодня як місцеві мешканці, так і ВПО, живуть під впливом стресу, негативних емоцій і часто не мають доступу до кваліфікованої психологічної допомоги. У межах послуги з формування життєстійкості вони зможуть її отримати.

ПРО РОБОТУ КООРДИНАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ

В продовження інформування за результатами засідання Координаційного центру підтримки цивільного населення при Сумській обласній державній адміністрації розміщуємо виступ Тетяни МАРЧЕНКО, начальника  відділу соціальних послуг та соціального захисту осіб з інвалідністю Департаменту, щодо запровадження комплексної послуги з формування життєстійкості.

ПРОВЕДЕНЕ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ КООРДИНАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ПІДТРИМКИ ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ

За сприянням Департаменту відбулось чергове засідання Координаційного центру підтримки цивільного населення при Сумській обласній державній адміністрації. До заходу доєдналися в он лайн форматі керівники районних державних адміністрацій, міських, селищних, сільських рад. На порядку денному розглянуті чотири нагальні питання, одним з яких є  запровадження соціальної послуги «Соціально-психологічна адаптація для ветеранів та членів їх сімей». Ця послуга пропонується Міністерством соціальної політики України та полягає в соціальному відновленню ветеранів і членів їхніх родин, про що проінформувала Наталія САМОЙЛЕНКО.